Tidningspapper och T-RÖD

Dagens nagelpyssel!

Plockade fram Mitt i Kungsholmen och en flaska sprit (jag använde T-röd, men vodka duger fint och är kanske lättare att hitta hemma), klippte remsor av tidningspapper och doppade i spriten och pressade på naglarna. Som bas har jag Isa Dora Sublime Beige (21).

Texten blir givetvis spegelvänd, men det är känslan och looken som är intressant och snygg, inte textinnehållet. Fast om någon skulle börja granska och läsa naglarna så var jag noga med att välja för mig mycket meningsfulla ord!

20120320-194958.jpg

Kolla kolla, vi vänder på bilden:

Kungsholmen

Lilla Essingen

(och på högerhanden fick jag med Stora Essingen, Slussen och Gullmarsplan)

2 thoughts on “Tidningspapper och T-RÖD

  1. Pingback: Johns vigselring med rådiamant och dagens naglar « seizethenail

Kommentera

