Tapetserad låda och nya nagellack

På våra fyra garderobsdörrar sitter vår kompis, Eddie. Han vaktar våra lakan och handdukar, lite kläder och verktygslådan. Men han va så stor att den brittiska flaggan, till mitt förtret, bara kom med till hälften. Men vi sparade tapetsnutten och härom dagen tog jag fram limpickan och klädde en låda. Aah, vilken lättnad! Nu är han komplett.

 

Och idag fick jag en helt fantastisk present av min mamma! Hon hade visst varit på smygpremiären av The Hunger Games (som har världspremiär idag) och då fick hon presenter och goodie bags och annat tjafs, och hör och häpna nagellack från Bianco Gear! (som hon givetvis gav till mig, rara mamma!)

En så delikat liten ask.

Vilka härliga färger! Jag är mest sugen på att testa den där chokladiga i mitten, som drar åt lila. Den ljusare, mer orangebruna ser också väldigt god ut. Och den svarta är inte svart, utan intressant nog mörkgrå!

One thought on “Tapetserad låda och nya nagellack

Kommentera

