Randigt färgglatt fredag!

Starka glada färger passar bra med svart! 🙂 Målade svarta ränder (så rakt jag kunde med min icke-dominanta högerhand) på de gladaste nagellacken jag hittade i skåpet.

Förutom ringfingernageln, den satans rackaren, som gick av för några dagar sedan, fick en mer halv och tvär design.

Min glada rosa ring passade fint idag! Ringen är en glascabuchon som jag målat på undersidan med rosa glittriga nagellack. Sedan har jag fäst cabuchonen i en hållare med ring. Nagellacket i ringen heter Kleancolor chunky holo candy och är mycket glittrigt.

Vincent har alltid olika färger på naglarna med mer eller mindre avskavt nagellack, och idag matchade våra naglar bra!

Kommentera

