Idag har jag bloggat i en månad!

Tjoho! Nu har jag gjort det! Bloggat en månad, som jag sa att jag skulle göra! Nu kan jag sluta om jag vill! Ja, eller så kan jag fortsätta.

Jag ska i alla fall fira med ett långt inlägg!

Såhär såg det ut på Krillans fotbollsplan imorse! Tränaren hjälpte till att skotta och flytta undan målen sen var det bara att blåsa igång matchen! Tappra ungar kämpade på trots össnö. Vi kollade på matchen inifrån 🙂

Jag gjorde hjärtan av glitter på mina naglar på förmiddagen.

Först målade jag två lager med ett silvergrått nagellack. Sen klippte jag tejpbitar och vek dem på mitten och klippte ut hjärtan. Efter att ha fäst tejpen på naglarna så strök jag ett lager klarlack precis över hjärtat innan jag doppade nageln i glitter av olika färg. Bort med tejpen och på med mycket toplack!

Yay, jag kan ta tag i mina fossingar alldeles själv!

Kommentera

