Gör ditt eget nagellack!

Jag gjorde ett till nagellack, av lite slattar, glitter och ögonskugga!

1. Jag började med att leta fram ett mycket billigt klarlack, som börjat ta slut och bli lite segt. Går inte att använda till så mycket, förutom att skapa en ny nyans.

2. Först hällde jag i några droppar billigt glitternagellack.

3. Sen hällde jag i ljusblått glitterlack från Kleancolor. Men bara lite, för det nagellacket använder jag mycket 🙂

4. Mera glitterlack! En svag rosa Kleancolor med olika stora glitter i.

5. Mer glitter! Turkost löst glitter, hällde ut det på ett papper som jag vikt innan för att få en fåra. Sen hällde jag i glittret från pappret.

6. Och till sist en turkos ögonskugga. Skaka, skaka, skaka! 🙂

Dang it, bilderna gör inte mitt mycket glittriga nagellack rättvist!

Det blev asgrymt!

Utan blixt

Med blixt

Kommentera

