Turkos emolugg

För ett par dagar sen kom min vapendragare Kaiser över för att vi skulle håra oss lite. Hon behövde bleka min grotesklånga utväxt och jag behövde trimma hennes utväxta sidecut. Men ibland kan hårandet spåra ut och det slutade med en turkos emolugg och tvångslockning av Kaisers hår för jag ville testa min nya locktång (CeraCurly 25mm).

Om nån tycker mitt hår verkar crazy ska jag bara påminna..

Och om jag nån gång undrat hur jag ser ut när jag pratar med min bebis, så vet jag det nu, tack vare Johns ständiga smygfotande.

2 thoughts on “Turkos emolugg

  1. Hade inte den minsta aning om att du hade börjat blogga. 😀

    Vet inte varför, men jag läste hela tiden rubriken som turk-os emolugg…

    • Haha, du är störd! 😛
      Kul att du hittat till min blogg då, får man väl säga 😉 fast den handlar mest om typ naglar, och du är nog inte målgruppen där riktigt. Men bra att du är inne och klickar och ökar min tittarstatistik!

Kommentera

