Dagens naglar och double rainbow!

Först kände jag mig osäker på om jag ens skulle lägga upp dagens nageldesign eftersom jag blev missnöjd… Men min idé på nageldesignen va grymt snygg så jag lägger upp ändå såklart! Giftiga färgen Kleankolor Mango dekorerat med spindlar och spindelnät och mattsvarta tippar. Men jag har en så sjukt fucked up crappy striping brush så spindelnäten blev bara kladd och ojämt och inte alls som jag hade tänkt mig. Allt blir lite svårare på vänsterhanden också.

Så förgyller det här inlägget med vår dubbla regnbåge som vi hade här igår eftermiddag! 🙂 Visst blir man glad!?

Och en bild med det nyaste objektivet. Minox color minotaur från 1974 🙂 Skitfint gammalt objektiv med jättefina färger.

Kommentera

