Dagens naglar: Diablo 3

Ja, det är därför det har gått ovanligt många dagar utan bloggande… Vi är ju såna där som spelar det där spelet, Diablo 3.  Det har tydligen vart prioritet senaste veckan, men nu har vi spöat Diablo på Normal och är halvvägs in i Nightmare så nu är man inte helt överexalterad längre utan får lite tid över för annat 😉

Så här kommer en liten hyllnig! Diablo 3 naglar! Nerd!

(En del har börjat undra när naglarna ska komma upp på bloggen och jag kan säga att jag haft helt övernaturliga problem med att fotografera dem. Det blir highlights överallt på naglarna och man ser ingenting.. Jag har försökt i flera dagar och det slutar bara med att jag blir helt skogstokig och vill kasta kameran ut genom fönstret och doppa naglarna i aceton. Här kommer i alla fall några av de minst misslyckade – men ändå mycket misslyckade – bilderna.)

Här (nedre) har jag till och med fotat med blixt i motljus!! Ja, ni hör ju vilka sjuka grejer jag försökt hitta på..

Tillslut fick jag nog och mattlackade hela skiten… Det gjorde jag idag, och får be om ursäkt för de slitna kanterna för nu har jag gått med naglarna i minst 5 dagar. Det ska givetvis inte vara matt, men nu kan man i alla fall se bättre vad det föreställer utan massa highlights i.

Och för er som inte är lika nördiga kan jag upplysa om att på ringfingret är den röda bollen som mäter hälsan, på pekfingrret är det i detta fallet en orange boll som mäter fury och på tummen har vi själva huvudpersonen, Hin Håle, Diablo.

2 thoughts on “Dagens naglar: Diablo 3

  1. Så sjukt härligt fantastiskt nördigt! Kalle har längtat efter bilderna och sms:ade idag om vad bloggen heter hihi 🙂
    Puss sötnos och tack för senast!

Kommentera

