Nordic Cap of Sweden

Var på ICA Maxi igår (vårt andra hem) och såg att nu har Nordic Cap of Sweden kommit till oss på Lindhagen! Vad jag förstår har det funnits på vissa ICA Maxi sen i typ februari, men det här är första gången jag ser det hos oss. Det är ett svenskt märke som funnits i ett år drygt, och de säljer väldigt billigt med schysst kvalitet! 10 kr för nagellack, läppstift, lipgloss som låg i ett stort berg precis innanför entrén. Jag försökte tygla mig, och det slutade med 9 lack och ett läppstift.

Färgerna ”Strong pink” och ”Green”.

Bestämde mig givetvis för att prova fem nagellack samtidigt. Varför inte 🙂

(klicka för större bilder)

”Strong pink” är neonrosa med svagt lila skimmer.

”Green” är ett starkt mintgrönt cremelack.

”Blue” är blått med lila skimmer.

”Red pink” är blodrött med lila och orange skimmer.

”Purple” är sjukt snyggt beige/nude/rosa med dragning åt lila med mycket vitt skimmer.

Drog en rand passande glitterlack över (jag har ju lite svårt för det där helt enfärgade).

Jag brukar inte känna speciellt mycket för nudelack men det här är bara GORGEOUS!

2 thoughts on “Nordic Cap of Sweden

  1. Pingback: Ullaredsshopping 1 « seizethenail

Kommentera

