Vardagsmat

Äntligen har jag fått en liten skog av basilika (och gräslök i bakgrunden). Detta ska jag använda till det ena och det andra, frukost exempelvis! Yummy!

Tänkte passa på att visa min sons helt enorma ögonfransar! Han har inte ärvt dem av mig!

Härom dagen, när jag tittade in i vardagsrummet för att kolla läget med de lekande barnen så var det minsta barnet borta! Ut under soffan stack ett par viftande fötter så jag böjde mig ner och tittade under soffan.. Och någon tittade tillbaka på mig.

One thought on “Vardagsmat

  1. Haha! Jag svimmar vad gulligt!!!!!!! Skrattade högt för mig själv här 🙂
    Vad fin basilika!! Du e duktig på det där 🙂 Jag e hemma och tvättar och ska snart ut på balkongen och ta hand om mina bebisar!
    Puss min älskade vän

Kommentera

