NOTD: Silver rain

Nagellacket heter Metallic spice (Claudia) och glittret är Sparkling silver (Claudia) och Party of Five Glitters (Wet n Wild).

Tur att jag hann ta bilder på naglarna innan jag plötsligt blev bortrövad från mitt hem! Och när jag kom hem ett dygn senare var naglarna brutna och trasiga. Dessutom benen fulla med blåmärken, en aning bakfull, trött och väldigt glad. Helt sjukt rolig möhippa med ”fångarna på kastellet” ute i Waxholm (därav brutna naglar och blåmärken, inte på grund av något slags fylleslag alltså, hehe). Och sen grillkväll ute på ett landställe i Norrtälje med bastu och bad sent på kvällen. Tack mina söta tjejer, detta kommer jag aldrig aldrig aldrig att glömma!

Kommentera

