NOTD: Black Lace

Nu har vi sålt vår kamera!! Sony Nex-5 är såld och Sony Nex-7 är på väg med posten. Och mellan dessa får vi hålla tillgodo med Vincents Nikon 14.0 Megapixels kompaktkamera. Inte så pjåkigt kanske, men sämre bildkvalitet än vanligt är det som jag delar med mig av idag.

Man ser väl i alla fall vad det föreställer kanske 😉 Målade lite virvlar och blommor och limmade sen på svart spets och avslutade med lite bling.

Sen vill jag gärna göra en liten review om det svarta nagellacket från Nordic Cap of Sweden! Testade det för första gången för ett par dagar sen och förbluffades över hur sjukt täckande det var! På bilderna har jag ett enda lager av Nordic Cap of Sweden – Black.

Nagellacket är tjockt, inte speciellt rinnigt och som sagt grymt täckande och bli helt opakt av ett lager. Jag tycker om det väldigt mycket!

Kommentera

