Seche Restore

Alla som använder Seche Vite Top Coat kommer att uppleva att det blir tjockt och svårapplicerat efter en tid. Man kan bli galen för mindre! Och jag är väl antagligen sist i världen med att skaffa Seche Restore! Det går att använda till alla sega nagelleck. Några droppar och lacket ska bli som vanligt igen.

Seche Restore späder inte utan återställer nagellacket till sin ursprungliga konsistens genom att ersätta de ämnen som avdunstat med tiden. Så jag droppade i ganska rikligt i mina stackars segisar och rullade runt för att blanda (inte skaka!), och visst blev det mindre segt! Lite misstänksam testade jag mitt Seche Vite, smått oroad över att torktiden blivit längre, men jag upplevde att det fungerade precis så som det ska göra. Perfekt!

Och mycket positivt överraskad blev jag över att det fungerade även på mattlacket! När mitt mattlack blir segt så blir det vita prickar på nageln efter applicering, och efter att ha droppat i Restore så försvann de vita prickarna!

Och Mavala – Reno som jag trodde var förlorat på grund av att det va så sjukt segt blev som vanligt igen efter lite Restore! Som man ser på bilden har jag vridit upp korken på flaskan med diverse verktyg (tänder, aj.. tång!) för att det blivit så segt.Här har jag Mavala – Reno, som är en mjuk vit med dragning år rosa, och ovanpå har jag mitt numera oprickiga mattlack.

Tummen upp för Seche Restore!

Kommentera

