NOTD: Vibrant Orange

Jag vet att jag håller på och spammar Nordic Cap of Swdens nagellack Star Nails, men jag gillar verkligen dem! De är snygga, extremt prisvärda och väldigt lättillgängliga för mig som bor i Lindhagen. På Ica Maxi igår plockade jag på mig en färg som jag inte hade innan. Den här färgen heter såklart Orange. Efter tre lager blev den opak och helt bländande skrikig orange! Riktigt snygg!Och på ringfingret la jag bruna glittriga Claudia – In Disguise och mattlackade den! Jag tycker att det nästan ser ut som typ sten när man mattlackar glitterlack!Jag avslutade med en tejpmanikyr, liknande den igår, och mattlackade allt.

2 thoughts on “NOTD: Vibrant Orange

    • Men gud va fint skrivet! Jag blir alldeles rörd! Det är ju inte direkt att ”sno bilder” när du lägger upp dem på det där sättet. Tack söta för så fin presentation av min blogg! 🙂 kram!

Kommentera

