2 stycken nya nagellack från Sofia!

Va hos Sofia i lördags kväll och drack öl och målade naglar på fyra tjejer. Givetvis började jag girigt rota i Sofias inte helt värdelösa nagellackssamling. Och visst fan hittade jag en dubblett, av Depend Nr. 034. ”Men hallå, den här har du ju TVÅ av, det verkar ju onödigt!” utbrister jag oskyldigt. ”Jaja, ta den..” säger hon. YES!!Som ni ser har jag filat till mina akrylnaglar och tycker faktiskt att de ser ganska fina ut nu, inte lika onaturliga och klumpiga!

Efter att ha rotat runt lite till bland hennes nagellack fascinerades jag av ett till synes oanvänt mörkt brunrött. ”Gillar du det här eller?” frågar jag varpå hon rycker på axlarna och svarar ”Har aldrig använt det..” ”Bra! Då tar jag hem och använder det åt dig.” Collection 2000 No. 143

Kommentera

