NOTD: Mörkröd med rosor och Essie Good To Go!

Ett till nagellack som jag fick från Sofia. Det är inte svart utan riktigt riktigt mörkrött! Jättespännande tycker jag! Clarins Paris Nr. 06

Inspirerades jättemycket av min kusin Alexandra (hennes blogg här) som målade rosor på svart bakgrund härom dagen, så jag bestämde mig för att prova på det, jag med, på mitt mörkröda (fast det ser ju faktiskt svart ut)! 🙂 Så sjukt snyggt!

Igår fick jag paket! Essie – Good To Go! Ett snabbtorkande överlack likt Seche Vite. Visst, Seche Vite är sjukt bra, men jag stör mig satan på att det blir segt så snabbt, tar slut så fort och får nagellacket att falla bort i stora flagor efter några dagar. Essie Good To Go! ska tydligen vara lite rinnigare, och därför inte bli segt lika fort och eftersom man då inte använder lika tjockt lager så tar det inte slut lika fort. Och nagellacket ramlar inte av i stora bitar! ..säger de som provat. Få se vad jag tycker! Värt att ge det en chans i alla fall!

Och idag fyller min lilla stumpa 10 månader! Grattis Pamsan!

 

One thought on “NOTD: Mörkröd med rosor och Essie Good To Go!

Kommentera

