NOTD: Svart blixt!

Och det sista nagellacket jag fick med mig från Sofia var det här helt fantastiska underbara GLITTRIGA orange! Jag ÄLSKAR det!! Claudia – Sunrise Special

Sen målade jag blixtar, med hjälp av tejp, (TUTORIAL HOS NAILSIDE HÄR), cooooolt!Här är mitt ”wheel of cute animals and fruit” ^^ Har målat klart ett hjul med exempeldesigner som mina kompisar kan välja från när jag övar på dem. Det här är söthjulet, med nyckelpigor och bär och cupcakes och sånt gulligt trams. Snart är jag  också klar med ett till hjul, med lite tuffigare designer 😛 Coming up soon!

One thought on “NOTD: Svart blixt!

Kommentera

