NOTD: Glitter glitter glitter!

Köpte schampo och balsam från Lyko.se i vanlig ordning och när jag skulle checka ut och betala så ploppade det upp en massa erbjudanden givetvis ”Skulle du också vilja ha den här produkten till nedsatt pris?” -stilen, och ett klick senare så hade jag köpt nagellack också! Fyra glitterlack för 59 spänn kan man ju inte tacka nej till! Och de är ju så snygga!!1. Nåt jätteglittrigt i en mjölkig bas 2. Supermycket lila, rosa och blå hexagoner i två olika storlekar 3. Silverhexagoner i tre storlekar 4. Guldhexagoner i tre storlekar.

Jag började med att prova silver och guldet. Så sjukt snyggt! Jag har lagt det ovanpå en ljus bas, guld uppe och silver nere.Jag blev glatt överraskad av den väldigt korta torktiden! Trots att jag la på ett tjockt lager så var det klibbfritt efter en dryg minut. Otroligt bra! Sen när det torkat så märkte jag att hela nagellacket var fullt med luftbubblor.. Det syns tydligt på bilderna, tusen små prickar över alla naglar. Dumt, det är väl för att det skakats i frakten och jag skuttat hem med paketet och genast börjat måla med det skakade nagellacket… Tänkte jag..

Så jag väntade till dagen därpå med att måla med det rosa lila blå glittret. Åh, så snyggt det är! Här målat ovanpå ett ljusrosa lack (Nordic Cap of Sweden – Pink). Två flödiga lager torkade supersnabbt! Men bubblorna var kvar… BUHUUUU!!! Det går ju inte att använda ett nagellack fullt med jävla bubblor ju!! Vad gör man!?Snyft..

Måste avsluta med något roligt. Här är ”The wheel of awesomeness!” Full av asgrymma designer! Nu håller jag på med nästa hjul, som är full med blommor och romantik. Coming soon!

 

3 thoughts on “NOTD: Glitter glitter glitter!

  1. Hej! Fasen då! Skriva och klaga? Be om att få nya skickade!! Definitivt!!
    Vilket schampo köper du?? Måste köpa nåt bra, va länge sen jag använde nåt vettigt ^^
    Pusspuss

Kommentera

