Köpte nagellack på Taxfree i helgen!

Och i helgen var vi på rockkryssning till Åbo! En bröllopspresent vi fick från Johns bror och kompisar. Det va skoj! Kollade på Lillasyster, det va grrrrrymt! Och så handlade vi i Taxfreen, hihi. ”Älskling, du får välja vilka nagellack du vill!” säger John. Ibland älskar jag dig mer än vanligt!
Jag valde:
  1. OPI – Need Sunglasses?
  2. OPI – Jade is the new black
  3. Chanel – Péridot

Chanel – Péridot var myyyyyycket dyr, men den är ju helt klart sjukt jävla cool.Den kom i en liten söt box och är metallisk och skiftar i guld/grönt/blått och när man vrider på flaskan ser man nya färger hela tiden! Här är mina nudisar, med endast baslack. Lite gulnade men annars i rätt bra form.Det här är OPI – Need Sunglasses? (3 lager) och är verkligen bländande gul! Klargul är något som jag hittills saknat i min nagellackssamling.

Jag har också saknat något riktigt grönt, som OPI – Jade is the new black (3 lager).

Bra resa i alla fall!!

Kommentera

