NOTD: Jättemycket jul!

Det är inte ens december än! Och mina naglar blir med och mer juliga för varje dag. När det väl blir jul på riktigt har jag säkert tröttnat och börjar väl måla påsknaglar!Till pekfingernageln har jag gjort mitt livs första tutorial! Den beskriver i bilder hur jag gjorde och kommer upp på bloggen imorgon.

Till långfingernageln använde jag striping tape som jag vek ihop för att få ett långt guldsnöre. Sen pillrade jag typ en kvart för att limma ihop gulbandet i rosettform och limmade sedan fast rosetten på nageln.

Till ringfingernageln föjlde jag en tutorial hos Nailside för att göra granen.

 

Kommentera

