NOTD: Naglar med slips

slips1

Lite slipsnaglar jag gjort i veckan! Här är han uppklädd för nyårsfesten! Jag har börjat med helt svarta naglar. Och efter att det torkat helt och hållet har jag avgränsat en V-form med vanligt tejp och målat med glitternagellack. Sen tog jag bort tejpen med en gång och lät nagellacket torka innan jag målade slipsar med akrylfärg. Överlack! Klart!slips2

Och här gjorde jag en design till en nageltävling på temat prostatacancer. Man får veta vem som vinner i mitten av januari!cancer nails

2 thoughts on “NOTD: Naglar med slips

    • Jag hittar dem på Instagram 🙂
      Det finns många nageltjejer på instagram och ibland hålls det tävlingar där följarna får rösta fram den designen de tycker är bäst. Jätteroligt tycker jag!

Kommentera

