An early Christmas!

christmas gift 1

Igår hände det! Jag fick min julklapp! Från mig själv! Ett paket från Beautyjoint, som jag beställde för ett par veckor sen, som jag har längtat!kleancolor 1I paketet fanns 8 Kleancolor. Fr vänster (from left):

  • White
  • Berry Burst
  • Catch Me
  • Bikini Green
  • Barbie Pink
  • Madly Matte Top Coat
  • Blind Date
  • Twinkly Lovechina glaze 16 China Glaze fr. vän (from left)
  • Fairy Dust
  • Deviantly Daring
  • Lorelei’s Tiara
  • Electrify
  • Pelican Gray
  • Fast Forward Top Coat
  • other stuff 15 andra fr. vä (from left)
  • Nyx Girls – Dorothy
  • L.A. Girl Glitter Addict – Uninhibited
  • Revlon – Silver Dollar
  • Milani – Base Coat/Nail Grow
  • Kleancolor – Cuticle Remover
  • Det va svårt att välja vad jag skulle börja med! Började i alla fall så här! Hologlittet China Glaze – Fairy Dust som bas och chevron med Revlon – Silver Dollar.
    revlon silver dollar 1
    • Jag hade väldigt höga förväntningar på det här silverlacket. De flesta nagellack i silver ser ut som daskig grå metallic och ger massa penselränder, men det här ska vara ett lack som ser riktigt silvrigt ut och inte ger så starka streck efter penseln, och JAG ÄLSKAR DET! Det här är ETT enda lager Revlon – Silver Dollar och det är riktigt silvrigt och nästan inga penselstreck alls! (Ursäkta den där larviga grejen på ringfingret, blev inte riktigt så snyggt som jag hade hoppats!)
  • English: I started out with a chevron with Revlon – Silver Dollar. I had high hopes on this one. So many silver polishes just look gray metallic and leaves a lot of brush strokes. I’ve been looking all over for a silver that actually looks silver and doesn’t leave strokes. And my hopes landed on Revlon – Silver Dollar. Revlon – Silver Dollar was more then satisfying! I LOVE IT! This is ONE coat and it’s so shiny and leaves almost no brush strokes at all! And sorry about that stupid spring thing on the ring finger, didn’t really turn out that well.
    revlon silver dollar
  • kleancolor berry burstJag fortsatte med chevronmönster med Kleancolor – Berry Burst. Jag har inte sett Berry Burst swatchad någon gång så tro mig när jag säger att jag blev överraskad när jag insåg att den torkar MATT! Det syns inte lika väl på bilderna som i verkligheten, men Berry Burst är nästan helt glansfri, och har en matt slät yta. Ojojoj, finner nästan inga ord, jag älskar den!!
  • English: Another chevron on top with Kleancolor – Berry Burst. I’ve never seen a swatch on Berry Burst and was happily surprised when I realized it dries MATTE! You might not see it as well in the picture but it’s almost totally shine free! I’m in love again!! This is so vibrant and beautiful! (Aaand, still sorry for the stupid spring thing, didn’t have time to redo the nail.)
  • kelancolor berry burst 1
Kommentera

