NOTD: The Yellow Christmas Gift

FACE yellow

Den här fick jag av min mamma på julafton, FACE Stockholm Nr. 67. Jag har nog aldrig sett något så gult! Det är en varm solgul, med mycket orange i . Jag är inte så duktig på det där med att kategorisera nagellack men jag antar att detta är vad man kallar en jelly. Det tog fyra lager för att få det opakt, och som ni ser rann det bak en del, gah, helt gula nagelband!

Sen gjorde jag en gradient med det neonrosa Finger Paints – Warhol Wannabe och ovanpå fick jag äntligen använda L.A. Girl Glitter Addict – Uninhibited. Iiih, va snyggt det svarta glittret är!L.A Girl UninhibitedEnglish: Christmas gift from my mother was this yellow FACE Stockholm shade no. 67. I don’t know much about categorizing polishes but I guess this it a jelly! I needed four coats to make it opaque. Then I made a gradient with the neon pink polish Finger Paints – Warhol Wannabe and on top one coat of L.A Girl Glitter Addict – Uninhibited. I love this black glitter!!

 

Kommentera

