Sparkling Neon Giraffe

neon nail art

Idag ska jag dela med mig av ett mycket simpelt men riktigt snyggt mönster, giraffläcklar! Jag använde mig av den galna gula nedan, FACE Stockholm #67. Sen gjorde jag en gradient med en ljusare gul som heter Kleancolor – Pastel Yellow. Sen använde jag två av mina nya akrylfärger, neonrosa och neongrön. Men den rosa blev helt enkelt röd när den målades på den knallgula bakgrunden. Sen avslutade jag med China Glaze – Fairy Dust för att få det lite glittrigt!

EnglishToday I will share with you a very simple but totally neat pattern, giraffe spots! I used the crazy yellow (picture below), FACE Stockholm #67. Then I did a gradient with a lighter yellow named Kleancolor – Pastel Yellow. Then I used two of my new acrylic paints, neon pink and neon green. But the pink simply turned red when it was painted on the bright yellow background. Then I finished with China Glaze – Fairy Dust to add some sparkle!yellow facegiraffe nail artneon giraffe

2 thoughts on “Sparkling Neon Giraffe

Kommentera

