IsaDora Spring Color Swatches

isa dora Va på Ica Maxi i Eskilstuna under påsken och plockade upp några härliga vårfärger från IsaDora. Bella Vita, Marzipan, Miami Blue och Mellow Yellow.isadora nail polish

bella vita IsaDora – Bella Vita

marzipan IsaDora – Marzipan

miami blue IsaDora – Miami Blue

mellow yellow IsaDora – Mellow Yellow

piano nail artSen kombinerade jag alla fyra i en pianodesign!

Och det här är mitt nya överlack, Poshé. Jag har hört väldigt gott om det här överlacket, att det ska vara lika snabbtorkande som Seche Vite men inte krympa nagellacket, d.v.s. dra ihop nagellacket på nageln och lämna ett gap vid nagelns bas och tipp. Jag har använt det 4-5 gånger och jag vill säga att jag har väldigt stora förhoppningar! Det torkar sjukt fort, krymper inte och blir glashårt och glänsande. Men vi får se hur det blir när man använt det ett tag, om det segar ihop sig och ändrar egenskaper. Men som sagt, stora förhoppningar och väldigt nöjd hittills.

EnglishThen I combined all four colors in a piano design!

And this is my new top coat, Poshé. I have heard very good stuff about this one, it should be just as quick drying as Seche Vite but no shrinkage. I’ve used it 4-5 times and I want to say that I have very high hopes! It dries crazy fast, doesn’t shrink and become glass hard and shiny. But we’ll see how it goes when I used it for a while, if it gets very thick and tacky and change properties. But by now, high hopes and very pleased so far.

poshe top coat

Kommentera

