Blue Jelly Polish with Elegant Nail Art

nordic cap of sweden new Jag plockade upp tre nya färger från mitt favorit budgetmärke Nordic Cap of Sweden. En blå, en grå och en glittergrå. Tyvärr så saknar lacken både namn och nummer, tråkigt men men..

Självklart blev jag mest nyfiken på den där starka mörka blå! Och här är den! Sjukt vacker! Jag gillar att den matchar (nästan) med den mörka safiren i min vigselring. Sen gjorde jag elegant nail art, där jag målade delar av naglarna med min kära Chanel Péridot, och gjorde sen små leoparmönster och satte fast stenar.nordic cap star nailsEnglish: I picked up three new shades from my favorite budget brand Nordic Cap of Sweden. One blue, one gray and one grey glitter. Unfortunately they don’t have names or numbers.

 

Obviously, I was most curious about the vibrant dark blue jelly-like polish! And here it is! Simply gorgeous!! I like the way it match (almost) with the dark sapphire in my wedding ring. Then I did some elegant nail art, where I painted parts of my nails with my beloved Chanel Péridot, and then made small leopard prints and added some rhinestones.

star nails nordic cap peridot chanelelegant nail art 

One thought on “Blue Jelly Polish with Elegant Nail Art

  1. Åh den har ju jag! Det var den jag köpte på willys förut och gjorde gradienten. Jättevacker blå.
    Kärlek till dig! Vi hörs! Hoppas vi kan hitta på nåt snart 🙂
    Puss din amanda

Kommentera

