Gold Nordic Cap with animal print

nordic cap goldNu har de långa naglarna åkt av! Bröt långfingernageln när jag lekte med kidsen och kände att det är bättre att börja om än att försöka pussla och laga. Så rockar kortisar ett tag!

Det här är Nordic Cap of Sweden NP25. Och på den här jag gjort lite nail art inspirerad av fina Jeannette iLuvUrNails! Hon är typ striping-gudinna och får sjukt svåra zebraränder att se superlätt ut. Zebraränder är något av det svåraste som finns tycker jag. Mycket handlar om att ha rätt pensel! Jag har en rigger stl. 1 från Winstor & Newton  som jag fått klippa till lite själv, för att göra den ännu tunnare.

English: Long nails gone! Hello nubs! Broke some nails while I was playing with my kids. Starting over with fresh shorties!

This is Nordic Cap of Sweden NP25. I did some nail art on it, inspired by the lovely Jeannette iLuvUrNailz! She’s like the striping godess and makes the hardest zebra stripes ever look so easy! I think zebra stripes is about the hardest thing to do.. Much depends on having the right brush! I have a rigger size. 1 from Winstor & Newton I had to cut myself a little, to make it even thinner. star nails gold

Min mamma har spenderat helgen i Berlin. Så hon fick moderna berlinnaglar innan resan!berlin nail art My mother spent the weekend in Berlin so I painted her some modern Berlin-inspired nails before she left!

Kommentera

