Grey Glitter Polish with Gold and Silver Glitter Gradient!

DSC09653Detta är Nordic Cap of Sweden NP26. Det är en kall grå fullsmockad med silverskimmer. Den påminner om asfalt och skulle nog se sjukt nice ut med mattlack på. På den så gjorde jag en gradient med guld och silverglitter.

English: This is Nordic Cap of Sweden NP26. It is a cold gray propped with silver shimmer. It is reminiscent of asphalt and would probably look nice with matte top coat. Then I did some kind of a gradient with gold and silver glitter. On top of that I used Kleancolor Madly Matte (not in the first picture below), but you can hardly tell it’s matte. I believe Madly Matte isn’t the most effective matte top coat. star nails madly matteHär har jag strukit på mattlack men det syns nästan inte, ärligt talat. Kleancolor – Madly Matte är nog inte det mest effektiva mattlacket.  glitter gradient gold silver Sist men inte minst så hade jag min bästis Amanda hemma på middag härom dagen. Då fick hon silvernaglar med djurmönster! Silverlacket heter Revlon – Silver Dollar och är mitt superduperfavorit silvernagellack!animal print A few days ago my I did my BFF Amanda’s nails! The silver polish is Revlon – Silver Dollar.

Kommentera

