Colorful Leopard Print and a Wierd Zebra

star nails 

Var på Ica Maxi och spontangrävde lite i lådan med Nordic Caps som jag alltid gör. Ibland hittar jag en färg som jag inte har köpt tidigare! Den här gången hittade jag färgen NP16 som är ett starkt ljusröd krämlack! Testade lite, på några naglar och gjorde lite djurmönster. En ordentlig swatch kommer någon annan gång.

För första gången gjorde jag leopardmönster med endast nagellack och en dotting tool! Jag brukar alltid använda akrylfärg och en pensel till mina leopardmönster, men nu testade jag något nytt! Jag tycker att det här leopardmönstret ser lite ruffigare ut, ganska olikt hur mina leopardnaglar brukar se ut. Men snyggt! Sen på ringfingret vet jag inte vad som hände.. haha! Jag försökte mig på lite färgglada zebraränder och det blev ju konstigt! Spännande!

English: Was at the supermarket and dived into the Nordic Caps as I always do. Sometimes I find a color that I don’t have already! This time I found the color NP16 which is a strong bright red! I painted it on a few nails and did some animal print. I will do a proper swatch some other time.

For the first time, I did leopard print with only nail polish and a dotting tool! I always use acrylic paint and a brush for my leopard pattern, but now I tried something new! I think this leopard pattern looks a little more rough then how my leopard nails usually look like. I like it! On the ring finger I don’t know what happened .. lol! I tried for some colorful zebra stripes and it came out a bit strange! Well, exciting!

nail art leopard

2 thoughts on “Colorful Leopard Print and a Wierd Zebra

Kommentera

