Glittery pink Angry Birds and a tape mani

Okej! Nu har jag åkt med min familj till landet. Jättehärligt, men tyvärr svindålig liten dator med svindåliga redigeringsmöjligheter av bilderna. Det är svårare att få rätt färg och bra klarhet, så det kan se lite skumt ut ett par veckor innan jag kommer hem till Stockholm igen. Nu publicerar jag det här inlägget från min iPhone till och med, det brukar jag aldrig göra! Har redigerat bilderna med telefonen så vet inte hur det ser ut på en större dator..

Här kommer mitt sista Angry Birds nagellack från Lumeme. Det är Angry Birds nr. 52. Ett glittrigt rosa/lila nagellack, jätteläckert!
Sen gjorde jag någon slags tejp grej.. Jag vet inte om det blev så bra. Det är en sån där manikyr som ser bättre ut på långt håll hehe.

English: All right.. Now I have gone with my family to the country. Relaxing, but unfortunately a horribly bad computer with bad editing of images. It’s hard to get the right color and good clarity, so it may look a little weird for a couple of weeks before I come back to Stockholm again. Lol.

Here is my last Angry Birds nail polish from Lumeme. Angry Birds No. 52. A glittery pink/purple nail polish, lovely!
Then I did some kind of tape thing… I do not know if I like it. It’s the kind of mani that looks better from afar, lol.

20130627-144335.jpg

20130627-144351.jpg

One thought on “Glittery pink Angry Birds and a tape mani

Kommentera

