Orange glitter with a feather design

DSC01686

Detta är ett Claudia nagellack från förra året i Ullared! Vi var faktiskt där igår igen! Imorgon ska jag visa vad jag köpte!

Detta är Claudia ”Sunrise Special”, en glittrig jelly som jag har haft hemma länge. Här är det två lager ovanpå vitt. Sen lekte jag runt med min striping brush och svart akrylfärg, och det blev någon slags fjäderdesign.

English: This is a Claudia polish from last summers shopping in Ullared (huuuuuge supermarket). We always go shopping there in the summer and yesterday we did, and tomorrow I’ll show you what I bought. But this is a glittery jelly from last year called Claudia ”Sunrise Special”. This is two coats over white. Then I played around with my striping brush and black acrylic paint and there was some kind of feather design.

DSC01699

Så här ser mina tånaglar ut just nu.

This is my current pedicure.

DSC01790

3 thoughts on “Orange glitter with a feather design

  1. Köpte faktiskt det här på Ullared i måndags 😊 På min flaska står det No. 001 Sunrise Special. Tycker det är jätteläcker färg och dina fjädrar var ju supersnygga!

Kommentera

